Jsem mimoň?

14.05.2014 08:15

Tak nevím, jak mi mohl někdo napočítat IQ 141. Když tak
porovnávám informace v hlavě, tak mi prostě nic s ničím nesouhlasí.
Tak nebojte se, při smyslech jsem. Jen mám problém s tou Ukrajinou a
vztahem k událostem zde.

  Vše mám zprostředkováno
sdělovacími prostředky. Takže. Předně. Po ukončení studené války slíbili
Jelcinovi jak Američané, tak Evropa, že nebudou zasahovat do bývalých území
rozpadajícího se Sovětského svazu. Záhy máme v Evropě Pobaltské státy.
Dobře, tady se to dá pochopit.

  Ukrajinu uznává ve
své době celý svět se svou legitimní vládou a prezidentem. Právě jim nabídne
vstup do Evropské unie.  Jenže pak tato milovaná
vláda a prezident nepodepíší vstupní protokoly. A je tu konflikt. Známé
události na náměstích Kyjeva vedou k pádu vlády i prezidenta. Bez voleb,
jen pouliční revolucí.  A já začínám
slyšet, že se do toho montuje Rusko. Ale co dělá ten demokratický západ. Nějak
přehlédl způsob vzniku nové vlády, podporuje ji a velmi se podivuje, že na
východě někdo chce zpět do Ruska, kam vlastně vždy patřil. Tady už je to ale
nedemokratický názor obyvatel. Proti tomu Kyjevskému, který směřoval k západu.
Já nerozumím, jaký je mezi těmi dvěma pouličními pokusy se zařadit někam rozdíl...

  Ani jedno není
legální řešení situace. To mohou vyřešit jen regulérní volby v celém prostoru
Ukrajiny. Jenže, kdo se hlásí k západu je demokrat, kdo se hlásí k Rusku,
je to Putinem řízený provokatér.

  Tak to je ta
demokracie v praxi?!?

  Dle schopnosti toto
nějak rozšifrovat mi dává IQ někde kolem 70. Nemám co dodat. Nebo mi chybí
nějaká záasadní informace? Nevadí, pro mne chleba lacinější nebude.


Zpět

Kontakt

Jaroslav Čajka
Veselí nad Moravou

603 787 406