Máme zlato!

15.06.2014 14:22

Tak se ptáte kdo jej má, to zlato? Tak třeba pan kapel Got
prý v hrdle, se říká. Nebo sportovci, naši, reprezentanti naší republiky.
Já ale tak vysoko nemířím. Zlatá, sportovní medaile se leskne na hrudích Pavla
Guta a Jaromíra Hasala, jinak to hráče bowlingu se zrakovým postižením. A
získali je na mistrovství republiky v Pardubicích.

  To se konalo tuto
sobotu, tedy 14. Června 2014 na drahách bowlingu v Pardubicích. Bylo to
vyvrcholení celé sezony. To ve čtyřech kvalifikačních kolech se ti nejlepší
probojovali sem, na finále. Že nemluvím o sobě a tolik let jsem se zde chlubil,
jak to šéfuju, jak hraju? No šéfuji jen našemu klubu v Kyjově a to hodně
mizerně. To funguje jen díky ženským Gutové a Hudečkové. A hráč? Začal jsem i
letošní sezónu. Ale pak se nezadařilo na turnaji v Praze, kde mne
rozhodilo podivné osvětlení, které mátlo mé minimalistické vnímání prostoru.
Pak se dostavil tenisový loket. A k tomu si přidejte asi i nějakou tu únavu
materiálu duševního. Tak a už to víte. Od března jsem bowling nehrál.

  Ale zpět do
Pardubic. Naši hráči z Kyjova zde bojovali o čest a slávu. Hráči
Tyflosportu Praha, se díky systematickému tréninku, přechodu na excentrické
koule, profesionálním přístupem dostali o úroveň výš. Ale naši se nevzdali.
Hlavně Jaromír bojoval o každou kuželku. Kdyby se v Pardubicích počítali
jen zde dosažené výsledky, tak by vyhrál i soutěž jednotlivců. I tak stříbro
pro něj je hodně lichotivé! Gratulace Jaromíre!

  Trochu štěstí
potřebuje každý sportovec. Smůla jednoho, přinese úspěch druhému. Tak se stalo,
že nepřítomnost jednoho z hráčů na finále dvojic posunula naši dvojici na
první místo, za tou zlatou pro ty šikovné chlapy a pro Jiskru Kyjov. Nebylo to
zadarmo, před zahájením se po těch základních kolech tísnili na třetím místě.
Tak a to je celý příběh.

  Já jako vděčný divák
a komentátor jsem jen z hrdostí mohl sledovat, jak se daří i nedaří. Byli
zde i další hráči z Kyjova. Tu s menšími, tu s většími úspěchy.
Medaile ale zvonily jen jak uvedeno výše.

  A to jsem chtěl vám,
přátelům prozradit. Nic víc. Jen se podělit o tu moji radost a pýchu z úspěchu
kamarádů!

  Ještě spousty
pozdravů, rozloučení a budeme se těšit na novou sezónu. Zahajujeme tradičním,
propagačním Burčákovým turnajem ve Veselí nad Moravou. Dne 27. Září se budeme
těšit na každého. A snad už i já budu ty kuželky přesvědčovat, aby spadly i
když mi koule záhadně mizí v kanále!!!


Zpět

Kontakt

Jaroslav Čajka
Veselí nad Moravou

603 787 406