Za úsměvy

07.06.2014 12:17

Narozeniny i nostalgie mne potkali v minulých dnech.
Narozeniny to nebyly moje, ale hned dvoje v Třinci. Kamarád Karel a jeho
přítelkyně. Spolu oslavili 115 let. Ano, je to dost, ale ono už to tak s mými
vrstevníky a kamarády je. Tak jsme povzpomínali, dali si výborný kotlíkový
guláš, finále pak u krbu, poněkud chladnějšího posledního dne května roku 2014.

  Dva dny na to jsem
vyrazil opět na cestu. Tak trochu za nostalgií, hlavně pak za úsměvy. V Olomouci
nastupuji do patrové soupravy elefant, zde zvané Vlak plný úsměvů. Tak jsem
kdysi nazval vlaky humanitární pro postižené děti. Sám jsem jich připravil 25 a
tak po letech jsem na "kontrolní" jízdě, jak to pokračuje. A hned musím říci,
že radostně! Ve vlaku plně obsazeném téměř třemi stovkami účastníků je to jen a
jen úsměv. A ten je ještě větší, když se v podvečer nastupuje ve Zlíně na
zpáteční cestu. Den na mezinárodním filmovém festivalu pro děti a mládež opět,
již po jedenácté s vlakem opět přinesl pohodu, radost a ty úsměvy dětí se
zdravotními trably. Díky pokračovatelé!


Zpět

Kontakt

Jaroslav Čajka
Veselí nad Moravou

603 787 406